XXXX
logo de dietrich
Select your country  |  Cauta
 
 
bando_services_en.jpg
home  Acasa  >  Servicii  >  Întrebări frecvente  >  FAQ

FAQ

In scopul de a va ajuta sa alegeti un echipament sau de a raspunde la intrebarile Dvs., va punem la dispozitie o lista cu cele mai frecvente intrebari.


INTREBARI


1. Cazanul meu De Dietrich s-a oprit. Ce ar trebui sa fac?

2. Am cumparat un cazan MCR anul trecut si imi trebuie o piesa de schimb. Cazanul mia este in garantie?

3. Doresc sa schimb o piesa de la cazanul meu si am pierdut documentele justificative de cumparare si de garantie ale instalatiei mele. Ce pot sa fac?

4. Am pierdut notita de utilizare a echipamentului meu. Cum pot sa fac rost de ea?

5. Nu am apa calda. Ce ar trebui sa fac?

6. Se aud zgomote in istalatie. De unde provin?

7. Care ar trebui sa fie temperatura apei calde in boilerul meu?

8. Nu am apa calda si nici caldura. Ce ar trebui sa fac?

9. Radiatorul meu nu mai incalzeste deloc. Ce ar trebui sa fac?


 

 



RASPUNSURI



1. Cazanul meu De Dietrich s-a oprit. Ce ar trebui sa fac?
Noi va sfatuim ca inainte sa apelati serviciul post vanzare sa verificati :
  • ca alimentarea cu apa gaz sau curent nu este intrerupta
  • ca sigurantele fuzibile de la instalatia dumneavoasrea nu sunt deteriorate
  • ca dispozitivele de comanda sau de automatizare sunt puse pe pozitia dorita

Atunci cand sunati pentru un servciu post vanzare nu uitati sa precizati

  • numele, prenumele si adresa, daca este necesar si numarul de telefontipul  echipamentului in avarie
  • tipul de avarie si simptome constatate
  • zilele cand nu puteti primi un tehnician  pentru repararea echipamentului.


2. Am cumparat un cazan MCR anul trecut si imi trebuie o piesa de schimb. Cazanul mai este in garantie?
Da. cazanul dvs. MCR, inclusiv accesoriile si componentele sunt in garantie pentru 2 ani de zile. Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati compania de unde ati achizitionat cazul.

3. Doresc sa schimb o piesa de la cazanul meu si am pierdut documentele justificative de cumparare si de garantie ale instalatiei mele. Ce pot sa fac?
Perioada de garanţie acordată echipamentelor comercializate este de:

  • 24 de luni de la data PIF, dar nu mai mult de 27 de luni de la data facturarii;
  • 36 de luni pentru corpuri focar cazane oţel/fontă de la data PIF, dar nu mai mult de 39 de luni de la data facturarii;

Garantia incepe la data facturarii.

In absenta documentelor justificative, utilizatorul este obligat sa faca rost de o copie a acestor documente de la compania de la care a cumparat prezentand seria echipamentului. Aceasta serie aflandu-se pe placuta de identificare a echipamentului.

4. Am pierdut notita de utilizare a echipamentului meu. Cum pot sa fac rost de ea?
Toate notitele de utilizare ale echipamentelor De Dietrich se afla pe acest site. Ca sa intrati in posesia lor este suficient sa dati click aici.

5. Nu am apa calda. Ce ar trebui sa fac?
Verificati daca centrala este pornita si/sau verificati reglajul selectorului de apa calda.

6.Se aud zgomote in instalatie. De unde provin?
Verificati presiunea apei pe manometru si daca este necesar, adaugati apa pana atinge presiunea minima recomandata de fabricant ori de compania calificata.

Daca presiunea este corecta, opriti centrala si pompa, apoi purjati fiecare radiator care face zgomot, prin desurubarea aerisitoarelor. Insurubati-le la loc atunci cand incepe sa se curga apa calda. Faceti apoi completarea cu apa daca este necesar.

7. Care ar trebui sa fie temperatura apei calde in boilerul meu?
Temperatura apei calde  trebuie sa fie cuprinsa intre 55 si 60°C cu scopul de a evita aparitia bacteriei legionnella. In plus, apa care curge la robinetul dumneavoastra risca sa fie prea fierbinte pentru utilizarea in scopuri menajere.

 8. Nu am nici apa calda nici caldura? Ce ar trebui sa fac?
In functie de tipul de cazan pe care il aveti,

  • verificati alimentarea electrica (disjunctor sau siguranta fuzibila);
  • verificati daca este deschis robinetul de gaz de la cazan si apoi de la locuinta;
  • verificati nivelul de propan sau de combustibil din rezervor.

9. Radiatorul meu nu mai incalzeste deloc. Ce ar trebui sa fac?
Verificati daca   robinetul termostatic  este deschis. Daca este  pe o pozitia de incalzire si un functioneaza verificati viabilitatea (starea buna) a robinetului.