logo de dietrich
Select your country  |  Cauta
 
 
bando_marque_en.jpg
home  Acasa  >  De Dietrich  >  Brandul De Dietrich
Forge de Jaegerthal
Rouget de Lisle et le maire De Dietrich
Auto De Dietrich

Brandul De Dietrich

Logo-ul De Dietrich, un simbol al calitatii din 1778, este cel mai vechi logo industrial din lume. Cornul de vanatoare este inca legat de numele companiei, ca un memento al decretului regal emis de catre Louis XVI, pentru a proteja produsele De Dietrich de imitaii.

Date cheie in istoria De Dietrich:

1684

Jean Dietrich achizitioneaza fieraria Jaegerthal 

1761

Jean Dietrich, nepotul lui, este facut cavaler de catre Louis XV. Devine cel mai mare proprietar de pamant din Alsacia si construieste un imperiu industrial prin achizitionarea si construirea de fierarii si furnale.

1778

Louis XVI il autorizeaza pe Jean Dietrich in exclusiva utilizare a marcii in forma de corn de vanatoare pentru a-si proteja produsele de imitatii. Acest simbol al calitatii poate fi gasit si azi pe produsele De Dietrich.

1848

De Dietrich intra in revolutia industriala transformand fierariile in ateliere pentru constructia echipamentelor de cale ferata si mecanice.

1896

De Dietrich se lanseaza in constructia de automobile in colaborare cu Emile Mathis si Ettore Bugatti.

1905

De Dietrich abandoneaza productia de automobile si se concentreaza de-a lungul deceniilor in productia de echipamente de cale ferata, echipamente pentru industria chimica, echipamente pentru incalzirea centrala, apoi de aparate pentru bucatarie.

1996

 De Dietrich achizitioneaza OERTLI, producator de arzatoare.

1999

De Dietrich achizitioneaza Schaefer Interdomo, producator de otel si cazane in condensatie.

2000

De Dietrich este obiectul unei preluari de catre Société Industrielle du Hanau (SIH), controlata de ABN AMRO Capital Investissement France. Grupul isi continua dezvoltarea in diferitele domenii de activitate.

2004

Grupul De Dietrich Thermique isi uneste fortele cu Remeha, un jucator important pe piata cazanelor in condensatie.

2008 Grupul De Dietrich Remeha a continuat in mod activ expansiunea sa in domeniul energiilor regenerabile, in special al pompelor de caldura. In acest context, a achizitionat grupul DMF, cunoscut mai bine sub brandul SOFATH.
2009 La sfarsitul anului 2009, De Dietrich Remeha impreuna cu Baxi au format grupul BDR Thermea, o noua companie de varf, astfel oferind solutii inovatoare si servicii conexa pentru incalzire si producere apa calda menajera.